Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 09:50   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørkestativ har du? For deg uten tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har et takmontert tørkestativ som er ganske genialt, og et par av de Karamell viser i tillegg.

Takk for tips, da vet jeg hva jeg skal se etter når vi flytter fra huset med vaskerom og tørke-/trimrom.

Til spørsmålet: Jeg har et ganske solid tørkestativ, de billige og lette kneler ganske fort, men det er så lenge siden det ble kjøpt at jeg husker ikke verken hvor jeg kjøpte det eller merket. Det er et sånt et som står og brettes ut og har to utbrettbare på toppen, som da blir som vinger. I tillegg har jeg et par solide greier til småvask/sokker/kluter. Jeg klarer ikke finne bilde av dem nå, eller hvor jeg kjøpte dem, men de ser omtrent slik ut. Plastikkvariantene synes jeg går for fort i stykker.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat