Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 09:47   #73
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med entusiasmen for fornuftige sko

Jeg har faktisk et par sommersandaletter i Crocs, men de har litt høy hæl. Her er et utvalg og jeg har denne typen. De kan jeg faktisk ha uten at jeg får vondt og de er veldig myke i sålen. Men jeg bruker dem mligens bare på jobb i juli når det er litt feriefølelse. Utenfor jobb har jeg hatt dem på meg en hel del på sommeren, spesielt mye på ferie osv, men det er jo ikke akkurat festsko, men ingen skjønner at det er crocs.

Tror du at du kan ha hæler om skoen er veldig my eller går det uansett ikke med kneet?


Sist redigert av Pelen : 09-04-18 kl 10:16.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat