Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-18, 20:47   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Reform om fylker] Blir vi aldri ferdig?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor i all verden skulle Trøndelag bråke? Der var det vel ingen motstand? I hvert fall ikke et sånt omfang.

Ja, jeg synes vel at når det lages så mye bråk lokalt, der det faktisk skal gjennomføres, bør de som bestemmer sentralt tenke seg om på nytt.

Trøndelagsfylkene ØNSKER denne reformen velkommen, og de venter på at de andre skal gjøre seg ferdige slik at de kan få tildelt ressurser og oppgaver. Hvis hele greia nå skulle bli lagt ut på (nok en) høring, er jeg ganske sikker på at trøndere rundt om ville blitt rimelig irriterte.

Jeg synes ikke lokalt bråk skal hindre strukturelle endringer eller modernisering. Endring gjør alltid vondt. Jeg skjønner at Finnmarkingene er redde for å bli lillebror, men det betyr ikke at det ikke må til og at de heller burde fokusere på å få laget et best mulig samarbeid. Nå bruker de all tid og krefter på å protestere på noe som er vedtatt. I Stortinget.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat