Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-18, 12:36   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrepet "å lese"

Lydbok=å lese.

Prøver veldig hardt å ikke oppfatte tråden som dissing.
Jeg har to dyslektikere som begge hører MYE lydbok og med det har fått åpnet bøkenes verden. Med alt det positive det innbærer.
Selv har jeg fått tilbake bok gleden av lydbøker. Som ung slukte jeg 2-4 bøker i uka. Som voksen har den verdnen vært stengt på grunn av mangel på tid. Med lydbøkene har jeg fått igjen den enorme lese gleden jeg hadde.
Men jeg har inntrykk av at enkelte oppfatter det som mindreverdig lesing. Dem om det.
Jeg har vært med Mino i regnskogen og Britt Marie i den støvete ungdomsklubben via lydbøker, pålik linje medom jeg skulle lest fysisk.

Å høre lydbøker er annerkjent som å lese i bibliotektenes Leselyst.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat