Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-17, 07:52   #44
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis året er en sirkel ...

Her ser jeg at mange har misforstått. Desember er klokka 12 og mars er klokka ni. Året går selvfølgelig motsatt vei av klokka. Det er jo helt logisk, hvis ikke beveger man seg bakover. (Ukene er derimot linjære. Dvs. de har sikkert en krumning, med de er så korte at den ser jeg ikke. )

Jeg har alltid sett for meg året på den måten. Og det er mørkest på toppen (på vinteren) og lyset i bunn (på sommeren). Sommeren er mørkegrønn og knallblå, høsten er oransje og brun, vinteren er (grå)hvit og våren er gul og lysegrønn. Fargene glir over i hverandre, avhengig av hvor varmt det er i været og hvor mye det regner. For tiden er det brungrått ute.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat