Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 20:26   #70
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jobbmailen brukes bare til jobbmail, med unntak av at jeg sender Outlook innkallelser til private aktiviteter til min mann, siden jeg bare opererer med en kalender. Jeg bruker ikke jobbmail til noe annet utenom.

Så har jeg en Hotmailadresse jeg har hatt i 20 år, og som ble opprettet med kryptisk navn. Den bruker jeg til det meste privat, men det er mye ræl.

Så har jeg en gmailadresse med mitt fulle navn, den har jeg så vidt begynt å bruke til utvalgte formål hvor det er hensiktsmessig med en seriøs emailkonto.
Jeg tenker at jeg på sikt skal over på gmail og fase ut hotmailen eller beholde den til bare ræl.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat