Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 09:03   #94
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Ser at jeg leste litt fort før mitt siste svar. Jeg lar telefonen ligge stille mens jeg er på jobb, og sjekker dermed ikke privat-mail i løpet av arbeidsdagen. Men jeg har ALDRI fått en eneste mail fra skole, barnehage, fritidsaktiviteter eller annet som det har vært lurt at jeg har lest mens jeg er på jobb. Jeg tenkte i løpet av en dag, ikke arbeidsdag. For meg er pc-en min jobb, med jobbmail og jobbkalender. Mobilen er mitt privatliv, med privat mail og privat kalender (delt med mannen, selvsagt). Den dagen jeg slutter å jobbe i denne kommunen mister jeg tilgang til jobbmailen jeg bruker nå, og da ville det vært dumt om mail fra turning, fotball, skolemelk eller hva som helst ble sendt dit.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat