Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 09:36   #97
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette betyr nok at man bruker de opplysningene om personen som ligger i Feide, og at dette ikke kan overstyres. Jeg vil også tro at du (og andre) i all hovedsak er registert som personnummer. Absolutt ikke navn, det er ikke unikt. epost adresser har vært mye brukt som registreringsdata fordi det er unikt.

Sånn, ja.

Om jeg vil sjekke mine barn i feks itslearning ligger disse inne sammen med mine elever. Jeg logger meg på itslearning med feide og får opp min skole, barn 1 sin skole og barn 2 sin skole. Jeg kan ikke lage ny innlogging for å bare se mine barn. Jeg regner med at det er fordi man kun kan ha en innlogging per personnummer.

De foreldrene som jobber i kommunen kommer også automatisk opp med jobbmail. For å ikke lage mer krøll forholder jeg meg alltid til jobbmail i barnas skolegang.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat