Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 12:34   #118
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nysgjerrig, Pippo, kan jeg spørre om du er privat eller offentlig ansatt?

Jeg er litt nysgjerrig på hva som er teorien din om dette, -ea-. Jeg er offentlig ansatt, og bruker jobbmailen min kun til jobb. Mannen jobber privat (innen IT), og bruker begge e-postkontoene sine om hverandre, til alt mulig. Tror han får varsler fra begge, så han ser e-posten like fort uansett hvor den kommer. De gangene jeg fyller ut diverse skjema, som å melde ungene på ulike aktiviteter etc, der begge foreldrenes e-postadresser skal inn, så svarer han at det er ett fett, når jeg spør hvilken av hans e-postadresser jeg skal skrive.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat