Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-15, 12:12   #108
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Klemmende leger kan være både og. Barnelegen, som tok mellomste på fanget når han forklarte henne om inhalasjonen, var nydelig. Legen som tok hånden min da han forberedte oss på at mamma kunne dø var fantastisk. Fastlegen min som sjekker mandler, hals og underliv kan godt sitte bak pulten sin...

Ah, dette minner meg om en venninne av meg som var hos en random lege da vi studerte og som ga henne en klem da hun gikk ut med ordene: " det er ikke så ofte vi har så kjekke unge damer innom".

Ikke at alder har så mye å si, men at han var godt over femti og hun 21 gjorde det ikke noe mindre kleint.

At barneleger som følger opp alvorlig syke barn over tid kan gi en klem til trøst til både foreldre og barn er ikke sååå rart, men ellers så nei takk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat