Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-17, 23:00   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juridisk abort

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Eh, jo. For det er jo ikke noen reell diskusjon, dette. ALLE må jo forstå hva som er rett? Av de som har skrevet så langt, er det ikke mange innlegg som gjør annet enn å "selvfølge" dagens ordning.

Nå var det ikke det jeg svarte på heller, men at ingen påstår at det finnes en ideell løsning for alle. Selvfølgelig skjønner alle at det er kjipt å plutselig få økonomisk ansvar for et barn man i utgangspunktet ikke ønsket. Men jeg ser ikke at det er så mye mer kjipt enn en rekke andre ting som det heller ikke finnes andre løsninger på. Vi kan godt diskutere alternativer, men jeg syns altså ikke juridisk abort er et godt alternativ, ei heler veste enn det vi har og sliter med å se andre alternativer enn slik vi har det dag.

Jeg syns tanken rundt juridisk abort tar utgangspunkt i at reell abort er et lettvint alternativ, og det er det ikke, for de aller fleste. Det er som Katta sier; en nødløsning.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat