Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 01:09   #613
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ren nysgjerrighet hvis det er noen her inne som kan sånn juss og sånt:
De som var vitner til dette - har ikke de plikt til å anmelde forbrytelsen på egenhånd, uavhengig av hva jenta gjør? I følge saken var jo jenta så beruset at de samme vitnene mente hun ikke var i stand til å ta vare på seg selv.

Det er akkurat det. Hvordan går det an å ikke gjøre noe. Er det sånn det er der ute, at vi ikke står opp for grov urett fordi det kan skade vår egen sak. Eller andres? Å stå på sidelinjen og observere, men å ikke si eller gjøre noe, da er det noe galt også med eget moralsk kompass. Alle som observerte Giske, eller Tonning-Rise, eller Fylkesordføreren til SP, eller Leirstein... Det er MANGE som burde ha sagt noe eller grepet inn. Jeg skjems og håper inderlig at jeg hadde vært en større person enn at jeg så en annen vei.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat