Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-11, 20:50   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergans bukse og jakke

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Vi har det ikke så kaldt her (bor i Rogaland), men vi har det ganske vått. Så jeg må ha noe som tåler regn og fuktighet.

Ok, da bor vi ikke så veldig langt fra hverandre, jeg bor i Haugesund. Jeg bruker relativt tynne skallklær, såkalt paclite, og sper heller på med ulike tykkelser i ulltrøyer og fleece under. Veldig sjelden jeg behøver fleece, da, det skal være under 4-5 minus om jeg bruker mer enn tynn ulltrøye og gtx-paclite. Har Norrøna selv, men Bergans har helt sikkert noe tilsvarende, ta en titt på sidene deres og se etter klær i Dermizax. Dette er Bergans egen membran og tilsvarer goretex.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mens jeg fryser lett og bruker den breheimenbuksa omtrent hele året. Jeg bruker ofte bare den og ikke jakke da, jeg har også en norrøna packlitejakke som fungerer veldig greit. Til trening synes jeg også det blir for varmt, men til turgåing er det veldig ok etter min smak.

Jeg fryser sjelden når jeg er i aktivitet, og jeg går ganske fort. Eller sliter meg oppover og svetter som en gris. Har også Norrøna paclite (Falketind) og den har virkelig fått mye juling reint nedbørsmessig. herlig jakke! Bruker en teknisk tynn løpejakke til jogging, aldri gtx.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat