Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-18, 09:44   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Reform om fylker] Blir vi aldri ferdig?

Jeg er helt enig med deg. Denne treneringen er ikke demokrati. Dette er et lovlig fattet vedtak hvor alle har fått anledning til å uttale seg. At man ikke liker utfallet betyr ikke at man har rett til nok en omkamp. Hvorvidt det er gjennomført folkeavstemning er uvesentlig all den stund vårt styresett ikke bygger på at utfallet sv folkeavstemninger skal følges.

Her mener jeg staten burde sette ned foten og kutte finansiering og overføringer til de gamle fylkene, oppnevne en form for setteadmknistrasjon og slik sett tvinge gjennom sammenslåingen.

Denne formen for trenering er ødeleggende for demokratiet. Denne treneringen på lokalt og regionalt nivå har gjort meg i økende grad meg negativ til lokaldemokratiet i denne type saker. Ingen vil ta livet av sin syke mor, men de totale prioriteringene gjør at vi likevel kan bli nødt til å måtte gjøre det.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat