Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-14, 17:41   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg tror ikke jeg har så mange kulturelle dealbrakers egentlig. Kulturell eller kunstnerisk ignoranse eller uinteresse, kanskje. Jeg syns det er ganske ukultivert (heh!) å ikke interessere seg for noen som helst form for kunstneriske utrykk. Ellers kan folk nesten like hva de vil for meg. Jeg forsvarer jo omtrent enhver form for kunstneriske utrykk om noen kritiserer det.

Om jeg blir tvunget til å nevne noe spesifikt så kanskje en oppriktig interesse for Coelho, Toto eller Bjørg Thorhallsdottir. Not my cup of tea. Men jeg har venner som liker dem altså. De er ikke helt avskrevet. Men jeg diskuterer ikke litteratur, musikk eller kunst med dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat