Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-08, 10:15   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det vet jeg jo ikke, men siden de aller fleste ikke har så tykt hår så regner jeg med det. Det var utrolig deilig å farge håret uten masse stinkende kjemikalier, og jeg syns hun gjorde en veldig god jobb med klippen. Hun spurte masse spørsmål, skjønte hva jeg mente og fant ikke på rare ting underveis. Også hadde de sånne stoler som ristet når de vasket håret mitt. Haha! Jeg tenkte hele tiden på sånne ristesenger på billige moteller i USA.

Jeg klippet meg hos hun eldste, tror jeg, hun i midten på dette bildet fra en artikkel fra i fjor.

Da har jeg bestilt time hos Merete!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat