Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-16, 16:18   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dømt ut fra mine amerikanske bekjente, treffer Trump "white trash people" rett i hjertet. Jeg kjenner ei slik ei, ingen utdanning, ingen jobb, aleneforsørger for tre barn, bor i Detroit... Hun vil stemme Trump, for han will Make America Great Again! (Les pælme ut muslimer og bygge mur mot Mexico.)

Ei anna jeg kjenner vil stemme Trump for Amerika er i ferd med å gå til hundene fordi USA har fjernet seg fra Gud. Trump vil føre Gud inn i skoleverket igjen, Trump vil føre amerikanerne tilbake til Gud, slik will Trump Make America Great Again.

Trump snakker enkelt, har en enkel retorikk, har enkle løsninger og treffer folk som er desillusjonerte rett i hjerterota - det være seg desillusjonert pga økonomisk situasjon eller fravær av Gud, eller hvorfor du nå måtte mene at livet ditt suger. Trump jobber seg opp fra ingenting (bare med et lite lån fra pappa, sant ) - han er self made, prater fra levra og appelerer til folk. Han har karisma.

Hillary Clinton er en gjennomført politiker uten karisma - hun treffer ikke de desillusjonerte, da hun er nok en retoriker som kommer og prater skit, hun treffer ikke de Troende, da hun er demokrat og ergo ikke religiøs nok, hun treffer ikke de redde, hvite, menn som syns kvinner har stjålet nok makt som det er...

Jeg er pissredd for hva som vil skje i verden etter november.

Dette gjør meg vettskremt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat