Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-17, 23:10   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt beste Gdansk-tips!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Dyre drinker på takterrassen på Hilton, men absolutt verdt en strawberry daqurie oppå der om det er fint vær. Og bor dere på Hilton så be om hjørnerommet som har eget tårnrom. Det finnes bare ett av dem. Stort dobbeltrom med egen liten vindeltrapp opp til et lite tårnrom i glass med et par stoler med utsikt. Kun dette rommet som har tilgang dit. Husker ikke romnummeret på dette rommet, men det er bare ett av dem. Har bodd der.

Tok sjørøverskuta ut til Westerplatte (tror det staves sånn) og gikk andre veien enn minneparken, så kommer en til en flott sandstrand og kan gå runden innover og rundt etterpå før en går tilbake til båten. En kjøper tur/retur billett, men en kan ta hvem båt man vil hjem igjen ettersom hvor lenge en vil være der ute.

Jepp, flott sandstrand der.

Vi var også på en strand hvor de lokale gikk. Fikk den anbefalt på hotellet. Den lå
I nærheten av containerhavna. Mine kolleger lo da jeg la ut bilder siden jeg jobber med shipping og containere til vanlig.



Er

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat