Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 23:24   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i de artiklene i Aftenposten. Tror ikke at jeg opplevde en eneste gang å måtte stå på bussen etter at jeg var synlig gravid.

Jeg måtte sykmelde meg/jobbe hjemmekontor da jeg var gravid fordi jeg bare fikk ståplass på toget, med stooor mage og krykker 35min stående på toget med bekkenløsning er ikke spesielt ok.
Ikke EN kjeft som reiste seg, selv da jeg spurte sa de nei. (ikke for det, 35min på toget stående er ikke noe kos for noen, det)
En kvinnelig konduktør skjelte noen huden full et par ganger, da fikk jeg sitte, men det er jo litt uholdbart da...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat