Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 23:28   #36
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner meg heller ikke helt igjen i den artikkelen, men så bor jeg ikke i Oslo heller. Jeg kjører mye buss, og stort sett er det plass. Vognene mine har jeg alltid fått hjelp med. De mest hjelpsomme og høflige er unge innvandrermenn, eldre herrer og folk som tydelig er småbarnsforeldre selv. Det er bare en gang jeg kan huske at det har vært noe problem å få plass. Da skulle jeg med storvogna på en buss som var temmelig full. Før noen flere i det hele tatt fikk kommet seg inn på bussen måtte jeg få plassert vogna mi, men i kroken der vognene pleier å settes var det klappseter, og de var okkupert av et par unge voksne. De gjorde ikke antydning til å flytte på seg, så jeg måtte til slutt be dem om å finne seg et annet sted, siden plassen faktisk var beregnet på vogner. "Mener du at vi skal flytte oss? Skal vi liksom måtte STÅ vi da?" Og jeg måtte bare si rimelig tydelig at det var akkurat DET jeg mente. Ikke noen koselig følelse å måtte kreve plass.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat