Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 22:46   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, når jeg tenker meg om, så har jeg vel bare vært i Sørmarka om ettermiddagen og helg. Da møtte vi folk hele tiden. Jeg kan bli tussete av å måtte bedrive så mye passeringstrening med hunden.

Jeg banner vel i kjerka nå, men da vi hadde hund, slapp jeg hunden løs i skogen fordi vi aldri møtte en sjel... På andre siden, i selve Sørmarka (jeg skiller mellom Sørmarka og Ullandhaugskogen, ikke alle vet forskjellen) har man også friområdet for hunder. Der var vi ofte, og det hendte vi møtte andre hunder, men ikke så ofte på dagtid, og området er stort og variert. Inni skogen på vestsiden av motorveien er det virkelig ingen mennesker. Jeg burde nok ikke reklamert for det, for det er mitt go to-sted når jeg vil være alene. Hadde jeg truffet noen der, ville jeg nok blitt litt redd... Jeg unngår samtlige vann i kommunen av samme grunn.

Botanisk hage er pinglete i forhold til andre botaniske hager, men hvis man tar den for det den er, så er det nokså vakkert helt fra den økologiske gården og ned til rhododendronparken ved Iris, men der treffer man jo gjerne andre folk, særlig i øverste halvdel. Likevel, det er fredelig og fint i vakkert vær, mange benker er det også. Liker stemningen der. Og det er mange alternative ruter å velge blant. Jeg ser alltid kaniner der, og som regel rådyr.


Sist redigert av Hyacinth : 27-05-20 kl 22:55.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat