Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-20, 18:05   #245
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det har kommet ny sesong av Virgin River. (Netflix) Jeg har ikke hatt tid til å se på den enda, lurer på om jeg skal spare den til juleferien. Det er en veldig koselig serie, med litt kjærlighet, litt forviklinger, litt familiedrama. Sikkert ikke kvalitetsmessig ordentlig god, men noe skal man jo også drive med.

Haha, satt den på nå, og ser at jeg blander den med en annen serie. Tror jeg tenkte på noe med Magnolias eller noe sånt. Selv om jeg beskrev feil serie så er det ikke så langt unna hva Virgin River handler om, men det er mer i retning av Hart of Dixie, med ei som flytter til en liten småby og skal jobbe som sykepleier. Den litt eldre legen som allerede jobber der er samme skuespiller som spiller legen i Hart of Dixie, så han var jo ikke så fantasifull i valg av roller.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv