Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 21:09   #1
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Jeg ble så rystet!

Skulle hente den eldste frøkna i bursdag (7års dag) i dag. Da jeg kom dit så jeg to andre foreldre som sto ute så jeg gikk mot dem, og tenkte jeg kunne skravle litt med dem mens jeg venta på at frøkna skulle komme.

Sto og snakket med dem (to mødre), da sønnen til moren kommer. Han finner ikke genseren sin. Moren ble irritert og kjeftet litt på han, at han måtte lete videre og sånn. Gutten sprang en tur rundt huset, og kom tilbake uten genseren sin. Moren ble enda mer irritert og mente han måtte lete bedre. Gutten svarer med å sutre litt, og at han ikke vil lete mer. Han snur seg for å springe mer sammen med klassekammeratene, og der hugger hun tak i hetta på gutten sin genser så han nesten flyr bakover. Og klikker i vinkel, om hun skulle smekke han på munnen, om det var det han ville sier hun, og regelrett kjefter gutten opp fremfor hele klassen, meg og den andre moren.

Jeg ble så rystet at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Jeg skammet meg kraftig på hennes vegne, og etter hun var ferdig, snakket hun videre med faren som om ingenting hadde skjedd. Jeg gikk for å lete etter frøkna (alle ungene forsvant under talen hennes) og der møter jeg gutten. Spurte om jeg skulle hjelpe han å finne genseren og det ville han. Genseren fant vi i gangen, og gutten sprang lykkelig til moren sin.

Jeg tok med meg frøkna og gremtes med meg selv over at jeg ikke sa noe til henne.
Hva ville dere ha sagt? For i forfjamselsen fikk jeg ikke ut et ord....

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat