Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-16, 13:12   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenke

Vi solgte nettopp hytte, og har campingvogn, men vi har stort sett pakket med oss klær frem og tilbake. Det vi har liggende er; flipflops, fleecegenser, lett (og sikkert dårlig??) regntøy, redningsvester, solhatter. Jeg vurderer å la en joggebukse også ligge.

Av toalettsaker har jeg dobbelt av det meste, og har liggende hårbørste, shampo, balsam, solkremer, ansiktskrem, deo, paracet og annet førstehjelpsutstyr, barberhøvel, pinsett. Det eneste jeg drar frem og tilbake er noe medisiner og litt sminke.

For en helg pakker vi omtrent ingenting, ca bare to par sokker, to rene truser og mulighet til å kle oss opp/ned etter vær. Ikke fulle skift, for det blir aldri til at vi skifter hele outfiten når vi bare er avgårde en helg. Når vi er avgårde sånn 4-5 uker sånn som vi har vært nå, tar vi med ganske mye, og reiser hjem og vasker når det er nødvendig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat