Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-16, 19:52   #20
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenke

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hva skal du bruke de regnklærne til? Jeg tilstår at jeg ikke har savnet tradde regnklær siden hin hårde dage hvor jeg drev med gårdsarbeid i pissregn hele dagene, da var det unektelig praktisk.

Jeg setter masse garn og teiner, gjerne i møkkavær. Og det skal jo sløyes også. Har et sånt sett liggende fra pappa sin tid som jeg har pleid å bruke, men det er litt for stort for meg.
I det siste har jeg brukt det vanlige regntøyet men det blir vått til slutt. Det blir digg med et sånt sett som kan henge på naustet!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat