Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 23:02   #44
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har ikke noen fakta å slå i bordet med, men han som underviser i kreative fag på barnevern, HiO er meget opprørt over at de presser læring på seksåringene. Han fortalte at hjernen utviklet seg på en annen måte hvis boklig læring startet for tidlig.

Ja, så godt å høre at dette tas opp der også. Jeg skulle gjerne lest mer om dette, jeg har heller ikke så mange fakta å slå i bordet med. Slike ting er det jo uhyre vanskelig å forske på.

Jeg ser jo helt klart at jeg står i fare for å måtte svelge tildels store kameler i denne saken, fordi jeg selv har en datter som er veldig opptatt av bøker. Kanskje hun ikke vil finne seg i min fine plan om at hun skal få beskyttes mot overlessede læreplaner og slikt som seksåring, antagelig ikke. Tipper hun kommer til å kaste seg over skolearbeidet med stor iver. Så da kan jeg sitte der på min høye hest.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat