Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 10:15   #56
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Da jeg gikk på barneskolen hadde vi en lærerinne som laget ukesplaner som tegninger. Feks en klovn med en masse ballonger i en snor. I hver ballong sto det en oppgave (regn 3 mattestykker, tegn en kjøttmeis, les to sider i leseboka) og når man da var ferdig kunne man fargelegge den aktuelle ballongen (eller hva den nå var tegning av). Vi fikk jobbe med det vi ville, når vi ville. Dvs vi hadde ikke "undervisning" (en lærer som sto ved tavlen og snakket).

Hva skjer på skolen i dag? For barneskolen.

Det er en flott måte å jobbe på ja. Jeg jobbet i 2. klasse i fjor. Der brukte de det du nevner, men det var en blomst. På stilken sto det alltid en fysisk aktivitet. Det var som oftest å gå rundt skolen. Da kunne de velge hva de ville gjøre først og så kunne de ta en pause. Den pausen syns jeg var lur. Nå har de 1,5 time skole i slengen og det er lenge for en 6-7 åring.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat