Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-20, 21:06   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

American gods har jeg lest, men har lyst til å lese igjen. Har du sett serien? Jeg likte veldig godt den første sesongen, men så sklei det litt for mye ut i den neste, og det ble vanskelig å henge med synes jeg. Usikker på om det kommer/har kommet en tredje sesong.

Jeg hadde flere av bøkene hans da jeg bodde i England, men ga de borte fordi samboeren ikke likte Gaiman... Så nå har jeg begynt å anskaffe de igjen.
Jeg har Anansie boys, Fragile things, The ocean at the end of the lane og Neverwhere i tillegg til de overnevnte. Kan anbefale alle. Må lage meg en liste over hvilke bøker jeg skal anskaffe tror jeg.

Minnes at han har skrevet sin versjon av Tornerose der hun er den onde. Men jeg husker ikke hvilken bok det er snakk om.

Quantum theory er sikkert helt utdatert nå, men den er lettlest, og forklarer ting på en lettfattelig måte. Kapitlene er ikke så lange så det er overkommelig liksom. Den kan være en god inngangsport tenker jeg.

Jeg har ikke sett noen serie eller film av noen av Gaiman sine bøker. Den med Sleeping Beauty har jeg ikke lest, men omtalen sier da kun at kjønnsrolle er byttet. Nå ble jeg nygjerrig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat