Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-20, 22:16   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Jeg parallelleser Blå av Maja Lunde som jeg fikk til jul, Songteller av Dolly Parton som jeg også fikk til jul (mens jeg søker opp alle som har sunget sangene hennes og hører på dem) samt Herr Nakanos forretning for avlagte gjenstander av Hiromi Kawakami. Står i (lang) kø på Gul bok på biblioteket. Skal også begynne på Sne om våren av Yukio Hishima som jeg fant på Cappelens Utvalgte. Og rett etterpå trykket Morgenbladet en artikkel om ham, siden det er 50 år siden han tok livet av seg med rituelt selvmord etter å ha prøvd å begå et slags militærkupp (!).

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

American gods har jeg lest, men har lyst til å lese igjen. Har du sett serien? Jeg likte veldig godt den første sesongen, men så sklei det litt for mye ut i den neste, og det ble vanskelig å henge med synes jeg. Usikker på om det kommer/har kommet en tredje sesong.

10. januar!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat