Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 10:40   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Westworld

Min tolkning var at det var en del av det nye skriptet til Maeve. Hun avbrøt Bernard, som viste henne det nye skriptet, da han begynte å si "and when you get on the train ...", og jeg tenkte meg at det som stod videre i skriptet var "... you start thinking about your daughter and change your mind". Jeg tenkte kanskje poenget var at hun la vesken sin igjen på toget. Kanskje poenget med skriptet ikke var at hun skulle komme seg ut, men at det som lå i vesken, som hun ba Felix skaffe, ble sendt ut av parken.

Men jeg vet jo ikke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat