Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-20, 17:29   #16
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyson Corrale rettetang - Kjøpe eller ei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Siden du ikke har brukt særlig med rettetang, og det er usikkert hvor mye datteren kommer til å bruke det ville jeg aldri lagt så mye penger i det.

Dette.

Dersom du bruker mye tid på å fikse håret i dag, så kanskje. Dersom du ikke gjør det, så tviler jeg på at du kommer til å begynne med det. Jeg er en sånn som kan gå i den fella og kjøpe en kul dings og tro at jeg skal bruke den, men.... Det skjer ikke. (Og jeg blir så sliten i armene av å skulle fikse eget hår... )

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat