Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 00:34   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å arbeide i utlandet, gjerne humanitært

Da er det sikkert derfor jeg sliter med å finne noe, Hattifnatten.
Litt konfliktfylt og naturkatastrofe hadde vært helt greit, men ikke rett inn i herjede krigssoner.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har ingen tips å komme med, men du har ikke tenkt tanken om å ha en praksisperiode i utlandet da?

Jeg hadde veldig gjerne gjort det hadde det ikke vært for familien, akkurat nå har jeg ikke samvittighet. Får vente enda noen år før jeg begynner å leve ut mine drømmer helt på ordentlig. For nå er jeg veldig fornøyd med å få ta utdannelse.

Utveksling med andre sykehus hadde jo helt klart vært aktuellt, jeg regner nesten med at jeg kommer til å jobbe på enten Ahus, Riksen eller Ullevål når jeg er ferdig. Det er i allefall det jeg håper på.

Jeg kan jo selvsagt bare søke meg til sykehus utenlands også, kanskje, men det er noe med det å skulle jobbe humanitært som apellerer veldig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat