Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-18, 09:35   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Fin helg!

- Å se en ungdom jeg er glad i både ha kommet ut av skallet/hoodien og være sånn helt vidunderlig forelsket.
- Pepperkakebaking som resulterte i de sedvanlige, overpyntede husene.
- Eldste som har vært på landslagssamling og er så GLAD for å få spille med flagget på brystet. Og at han fikk igjen matteprøven sin og altså har gått fra 2- (!!) til 5+ (!!!) fra første til tredje prøve i semesteret. Første prøve kom riktignok rett etter at han hadde gått glipp av nesten alle mattetimene i oppstarten pga treningssamlinger og tannlege, på et litt odde tema de ikke hadde dekket på ungdomsskolen, men likevel, formidabel innhenting, må jeg si.
- Minste som graderte på karate og klarte å håndtere nerver og virkelig kose seg på samlingen. Han er riktignok dobbelt så høy som de andre ungene (ca), og høyere enn flere av de voksne trenerne, og det ser dødscorny ut, men det ser ikke ut til at det bryr ham.
- At jeg har en mann som står opp kl 6 på en søndag, dagen etter julebord (med tilsvarende lavt alkoholinntak), for å kjøre nevnte landsslagsspire til trening i Drammen. Og insisterer på at jeg ikke får lov.
- Lang jogge/gåtur med hunden på morgenen i går, i snø, på sti, i nydelig natur, mens sola stod opp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv