Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 10:43   #35
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har to-tre av de nærmeste. Jeg er dårlig med folk, jeg er nok ikke den nærmeste for noen av dem. Har noen flere skikkelig gode veninder.

Sånn er det her også. De jeg anser som nærmest, har nok andre som er nærmere. Jeg er rett og slett dårlig på å holde kontakten med folk jeg ikke møter på jevnlig basis ... Det har ført til at jeg har «mistet» veldig fine folk, og det er i grunnen trist å tenke på. Nå har jeg blitt det mer bevisst, så da jeg byttet jobb i høst, lovet jeg meg selv å være den som tar initiativet til å treffe de jeg anser som nære fra den gamle jobben. Sånn at ikke de også forsvinner.

De 3 jeg har som er nærmest, er sånne jeg kan snakke meg om alt. De bor på andre steder i landet, men når vi treffes er tida som har gått, visket ut.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat