Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-19, 08:52   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.430
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg viste det til Guttungen nå, forklarte saken, og spurte om det var noe han evt ville at skulle tas vare på. «Næh, hu kan bare selge det,» sa han - han er tydeligvis et rausere menneske enn mor si.

Jeg har litt lyst til å skrive i annonsen at eier av banen sier det er greit det blir solgt, men er for konfliktsky.

Da jeg var sånn ca i ungdomsskolealder sa mamma at en bekjent lurte på om de kunne få overta/arve/kjøpe dukkevogna mi, og jeg sa at det var helt greit for meg. Mamma beholdt den likevel, og nå er jeg kjempeglad for å ha den.

Sier som Fakse. Vet hun at det er deres er det utrolig frekt. Tror hun at hun bare rydder vekk gammelt rammel som hører til hytta så er det forståelig, men da bør hun få beskjed.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat