Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-19, 23:21   #104
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Uansett hvordan du velger å definere det Lille meg, så er ordet "tyv" så negativt ladet at ingen normalt oppegående, høflige mennesker med sosiale antenner noenlunde intakt vil velge å bruke det om en person som tar noe som tilhører andre, uforvarende, basert på en misforståelse. Dersom en person etter et spleiselag tar feil, og får med seg ditt kakefat hjem, i stedet for sitt eget, så vil jeg anbefale deg å være ytterst forsiktig med å kalle vedkommende en tyv, og beskylde personen for å stjele fatet ditt. Det kan bli tatt ille opp, selv om du forklarer hvordan du definerer ordet tyv.

Det er mulig innlegget ditt var ment å skulle fyre løs på rine, men det er faktisk Inaghs svigerinne sleivsparket ditt treffer her, og jeg synes du bommer totalt, og vrangleser rine fullstendig. Rine støtter bare Inagh i det hun skrev tidligere, svigerinnen trenger pengene mer enn henne, så hun vil ikke gjøre noe med det. Også skriver du attpåtil at slik HI beskriver situasjonen så ville du gjort det samme. Jeg må innrømme at det blir litt forvirrende når du da flyr i strupen på rine for at hun skriver det samme.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat