Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-09, 20:30   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det passe varmt i oktober?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg ser at du er interessert i Hellas, men jeg tror også at det er litt risikabelt så sent.

Hva med Istanbul? Du kan få hotell med basseng, strand OG by. Jeg har aldri vært der, men det står høyt på listen. Det samme gjør Marokko som jeg ser andre også har foreslått. Leie bil noen dager og kjøre oppover/nedover kysten, for eksempel?

Takk for tips, men vi har bestemt oss for Kreta. Enten Agia Marina, der vi var i fjor, eller Platanias, der vi ikke har vært. Vi skal til Hellas i juli også. Jeg synes ikke det gjør så mye om været ikke er like fint som om sommeren, bare det er bedre enn hjemme og man kanskje kan bade litt. Det er jo tross alt i begynnelsen av oktober. Vi velger å ta sjansen.

Istanbul og Marokko høres fristende ut, men jeg vil oppleve litt da, og mye bilkjøring er uaktuelt pga ekstremt bilsykt barn. Men litt pleier vi å gjøre. Det kommer an på veiene også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat