Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-14, 13:24   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.012
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Jeg må nok innse at jeg har en datter som er relativt flink til å slette sine spor når hun ønsker det. Men jeg holder oversikt over en god del, og prater mye med henne om dette. Hun vet at jeg sjekker logger på pc og logger meg inn på nettsider med hennes brukernavn. Dette har vært forutsetningen for å få være der. Jeg har aldri funnet noe ordentlig ille, men jeg ser jo at de er relativt utseendefokusert. "Er jeg fin på dette bildet?" og "Er jeg finere på dette bildet?" osv.

Hun har foreløpig ikke fått tilgang på instagram selv om det er sterkt ønsket fra hennes side. Hun har opprettet en profil, som vi inntil videre har lagt brakk (den ble opprettet enda hun visste at hun ikke fikk lov).

Jeg vil anta at relativt stor andel av ungdommer vil klare å holde ganske mye skjult hvis de går inn for det, så mitt fokus er å få inn så mye nettvett som mulig.

Det har akkurat vært en ganske stor sak på barnas skole som gikk på nettmobbing. Dette dreide seg om 5. trinn og var såpass grovt at politiet ble koblet inn. Det var en aldri så liten vekker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat