Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-07, 10:27   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Kurs i å si NEI!!!

Ja, jeg trenger et kurs i å si: NEI ! ! !

Nå har jeg sagt meg villig til å være med på en ungdomsklubb i blant, maks en gang i måneden pr. idag. Så har jeg vært med på å starte en kvinnegruppe, Natteravner og i går ringte rektor fra ungdomsskolen for det var krise. De måtte ha en til person til FAU for å få et FAU på skolen. Jeg sa ja. Det var så lite jobb så...... FAU skulle prøve å møte for andre gang. Forrige onsdag var de bare 3 personer. Så noen timer etter rektor ringte så var jeg på FAUmøte

I tillegg jobber jeg en del som lærervikar og jeg studere på universitetet, fulltidsstudium over nettet.

Sist, men ikke minst har jeg tre barn.

Min mann ble litt sur på meg og jeg skjønner ham. Han er redd jeg skal slite meg ut og få brystkreften tilbake.

Er det bare jeg som tror at verden trenger meg eller har vi noen fler her inne?

Har dere noen lure strategier på å si nei, uten å komme med lange forklaringer som ikke holder mål. Jeg har prøvd å bare si nei jeg kan ikke, men jeg er ikke overbevisende nok.....

Tips???

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat