Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 11:15   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Heimebane?

Jeg syns heller ikke at menn blir fremstilt som dumme og damer som smarte i Heimebane. Jeg syns de perifere karakterene av begge kjønn er karikert, og de man blir bedre kjent med har mer dybde. Slik som Helena, Camilla, Michael, Adrian og Espen. Espen blir jo på ingen måte framstilt som dum, men som en smart ganske tvers igjennom kjernekar. Det samme med Adrian, egentlig. Helena og Michael er kanskje de mest sammensatte karakterene, og jeg syns de begge viser et greit spekter av intelligens og følelser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat