Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-18, 08:37   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.383
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Dette er niesen vår, og vi er faddere begge to så jeg vet sannelig ikke. Det er mannens familie, og han sier gjerne at det ikke går, men jeg vet ikke helt. Jeg får vondt i magen av dette.

Heldigvis bor alle våre innenfor rekkevidde med bil for en helg (ca 5 timer hver vei), og vi har mulighet for å overnatte privat, men hadde det vært slik hos oss som du beskriver hadde nok mannen fått dra alene. Hadde konfirmanten vært f.eks min nevø, som er 8 mnd eldre enn min eldste datter, så hadde jeg sendt henne (forutsatt at hun hadde fått et sted å overnatte selvsagt, ikke hvis hun måtte bo på hotell), siden hun alltid har hatt et nært forhold til fetteren. En representant fra familien hadde fått holde.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå