Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-18, 15:43   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig. For meg høres det rart ut at det er enklere å la være å gjøre noe på hytta enn hjemme, og enklere å ha besøk. Jeg later meg hjemme så godt jeg klarer, og om folk kommer på besøk føler jeg ikke at det må være så ryddig. Hvorfor skal antall kvadratmeter på der en befinner seg avgjøre hvor senkede skuldre man har?
Jeg skjønner greia med å ha hytte nær skogen/på fjellet/ved sjøen hvis man bor i en liten leilighet midt i byen, men avslappingsargumentasjonen forstår jeg ikke helt.
Jeg kan også forstå behovet for å komme seg bort fra folk hvis man bor tett, men veldig mange av de jeg kjenner som har hytte har jo hytte i hyttefelt der naboen har sin hytte like i nærheten.

Jeg kunne skrevet det samme.
Akkurat nå er jeg glad for at skuldre ikke henger ved ørene hjemme i eget hus. Økonomien hadde ikke hatt det bra om jeg måtte kjøpe hytte for å klare å senke dem.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat