Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-18, 17:53   #50
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg elsker hytten vår. For oss var det viktig å ikke være del av en familiehytte, kun oss som eiere. Det har vi ikke angret på en dag.
På hytten er vi mye mer sammen som familie, enn vi er hjemme. Vi kunne helt sikkert satt oss ned og spilt kort hjemme også, men det gjør vi ikke.
Når vi har venner med, så er det venner som bidrar til matlaging, rydding etc p en helt annen måte enn hjemme. "Vertskaprollen" er minimal for vår del (men så inviterer vi bare med folk som tar i et tak også).
Det er deilig å slippe å tenke på dugnader, bursdagsbesøk, ukehandling og håndballkamper. Det kan man sikkert legge helt bort i eget hjem også, men jeg synes slike ting fort sniker seg inn også i helgene.
Jeg tror ikke man trenger å ha skuldrene oppunder ørene for å sette pris på det?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat