Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-18, 20:01   #57
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

For meg var det stor forskjell når jeg fikk mitt eget sted der jeg har alt av klær og ting og tang. Vi har hytte ved sjøen nær byen og kan dra dit etter jobb en vanlig hverdag også. Der (eller her, er på hytten nå) har vi ofte besøk og her har jeg som jeg skrev lavere krav på meg selv. Ettersom venner ofte er på besøk her på sommeren så spør de hva festkalender ta ned til maten og de får ofte hjelpe til med matlaging og dekking av bord etc. Det skjer ikke ofte hjemme. Da er bordet dekket og maten stort sett klar når gjestene kommer.

På fjellet har vi en ny hytte som foreløpig ikke trenger noe vedlikehold. Vi betaler for måking. Ikke noe som må gjøres mer enn å slappe av og gå eller stå på ski eller gå en tur. Ingen av våre nærmeste venner har egen hytte på fjellet så når de blir med oss tar de med mat til en middag. Utrolig befriende, hjemme er det alltid noen prosjekter som er på gang eller et skap som burde ryddes, gress som burde klippes osv osv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat