Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-17, 22:07   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.469
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om rullesko

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Her ble rullesko forbudt på skolen fordi det var så mye skader. I tillegg sier min fysioterapeut-venninne at de får kortere muskler i leggene av dem (så vidt jeg husker). Her har det vært et særdeles tydelig "NEI" fra min side.

Vel, det kommer vel an på hvor ofte de brukes. Det er vel ikke akkurat slik at de løper rundt i disse i stedet for vanlige sko. Tror i allefall ikke jenta mi har fått nevneverdig kortere muskler på grunn av de byturene med rullesko, mellom all sykling, løping, judotreninger, trampolinehopping, klatring etc. Og det tror jeg gjelder de fleste barn.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-05-17 kl 22:14.
My er aktiv nå   Svar med sitat