Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-18, 18:08   #148
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er et foreldremøte i forkant av kursstart - er det noe konfirmanten må være med på? Det kolliderer med noe annet.

Må ikke, men bør kanskje. Vår var med, vi var der sist torsdag (HEF i Sandnes). Konfirmantene fikk masse informasjon og de fikk møte kurslederne og assistentene de skulle ha, og se hvor de skulle være, møte alle de skulle gå med osv. Veldig betryggende og veldig kjekt. Det kolliderte med turnen til eldste, men det kommer det til å gjøre hver kurskveld så da får det bare være. Det er jo obligatorisk og turnen er vant med dette.

Her er det første konf-kveld i morgen kveld. Konfirmanten er veldig spent.

Helvetesdøgnet (det er bare 20 timer) ser tøft ut, men samtidig veldig bra. De blir ikke utsatt for noe VELDIG tøft, men de blir sultne, utmattede og slitne. Og de blir urettferdig behandlet (med vilje, men ikke direkte stygt). Nesten alle jeg har snakket med eller lest om som har vært med på dette, har sagt det er tøft men samtidig veldig kjekt, og at det er noe av det mest verdifulle de har vært med på i løpet av disse månedene.

Her blir det et halvår fullt av planlegging og pengene kommer til å flagre! Min eksmann og samboeren skal gifte seg i mars, så er det konfirmasjon av vår felles datter i mai, så skal jeg og min samboer gifte oss i juni, bare en måned etter konfirmasjonen. Men det fikser vi, blir spennende!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat