Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-21, 12:29   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, og fy fillern for et ormebol han nå stikker hånda inn i. Altså; når man kommer fra Andøya og har en "viktig" jobb der nå, Sp har gått tydelig ut i media og sagt at flystasjonen skal reddes, for så å ikke få gjennomslag for dette i Hurdalserklæringen (det er i hvert fall sånn jeg har tolket det).

Jeg mistenker at Sp får en ganske annen oppslutning ved neste kommunevalg, gitt. (For de som ikke er sååå inni saken, så fikk Sp en helt enorm oppslutning ved sist kommunevalg på Andøya.) Nå har Sp vist at de kan smøre tykt på med valgflesk de også.

Du har helt rett, i stedet har Andøya fått endel andre lovnader som plaster på såret.

Sp hadde gått noe ned ved stortingsvalget, men hadde en oppslutning på 55%, det får de ikke ved neste kommunevalg. Da blir jeg i såfall enda mer overrasket.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat