Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-21, 13:10   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg må si jeg ble overrasket over både justisministeren og kunnskapsministeren. Det er veldig ungt å få så stort ansvar og jeg er neimen ikke sikker på at så unge folk har fått nok livserfaring og politikererfaring til å fylle de rollene.

Jeg hadde en tanke om hvem som kunne bli kunnskapsminister og møtte i flere tråder her argumenter som at han var for ung og et ubeskrevet bland. Hun som nå skal ha jobben er yngre, hvis den oversikten jeg har sett er rett, og mindre kjent for meg i hvert fall og har ikke sittet i Utdannings- og forskningskomitéen en gang.

Justis- og beredskapsministeren er 28 år. Hun har sikkert teorien fra jus-studiet lett tilgjengelig fremme i panna, men har ikke praktisert faget. Jeg er jammen glad vi er på slutten av en pandemi og ikke på begynnelsen. Rett og slett.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat