Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-21, 13:36   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg er vilt begeistret for Jan Christian Vestre som næringsminister, i hvert fall.

Han er vestlending, har lassevis med erfaring og en tydelig grønn ambisjon.

Sandra "en god ulv er en død ulv", kunne jeg klart meg godt uten. Det samme gjelder i grunnen mesteparten av gjengen fra SP.

Jeg syns det er helt på grensen å slippe til en storeier på norsk sokkel, også i andre posisjoner enn olje, næring og miljø. Forskning er en stor del av det grønne skiftet, og så skal en rendyrket oljemann være ansvarlig for det? Mye av forskningen på grønn energi skjer nettopp i oljeselskapene, jeg BEGRIPER ikke at det kan være greit?

Spennende valg som justisminister, og så vil det vel vise seg om den posten fortsatt er forhekset.

Spennende med Hadia Tajik også, god rolle, tror jeg!

Og så liker jeg at de har satt en skikkelig slugger, med enorm internasjonal erfaring, på jobben som klima- og miljøminister. Så veldig mye av jobben handler om å jobbe globalt og mot EU.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat