Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 20:09   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kiwis God Helg-produkter

Har noen fått med seg disse? Jeg jobber jo på Kiwi, og synes produktene er en helt genial ide.

Hver fredag får Kiwibutikkene inn en egen liten kjøledisk som det står God Helg på. Den fylles med ukens produkt. Produktet ligger i grønne skåler, og det står God Helg på dem. Trust me, du kan ikke ta feil. Produktet har fast lavpris 14,90, samme hva det måtte være oppi de grønne skålene. Til nå har det vært svinefilet, kyllingfilet, ytrefilet av storfe, og mørbrad, og jeg vet at entrecote og laks kommer senere en gang. Produktene selger som bare nøkken, og i dag da vi endelig fikk somlet oss til Kiwi i to-tiden, var det tomt, så det lønner seg å stikke innom på fredagen.

Jeg hamstret mørbrad forrige helg, og har nå syv biffer liggende i frysen. Biff til ti personer for 150 kroner er ikke å kimse av.

Så løp og kjøp, folkens.

Ja, og det er IKKE noe "max tre per kunde-opplegg". Jeg kjøpte i utgangspunktet ni biffer, men har fortært to allerede og de var kjempe gode.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat